Just that things got so compliqué

Godmorgon i stugan!
eftersom det inte blev så tidigt som jag hade vela igårkväll,
så gav de att jag gärna sov lite längre imorse..
och de gjorde jag, halv 7 steg jag upp istället för 6.
knepigt!

men nu är jag vaken, men skulle kunna somna lika snabbt!
kommer nog bli en joooooobbig dag på skolan skulle jag kunna tänka mig.
får väl se om jag överlever.

igår när jag prata med linus sa han att han var sugen på att komma hit.
så mest troligt så kommer han hit istället för att jag far dit :)
så när jag kommer hem idag ska jag damsuga, så känner han inte av djuren
lika mkt kanske (a) iaf så hoppas jag att han inte ska göra de :)

nae, nu ropar tandborsten.
vi hörs senare!
puss.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0