Life is hard, when you're not here with me, just give me time one last try

godmorgon solstrålar!
låg och pratade med linus igår till 1 kanske? eller någonstans där iaf :)
men jag har ju sovmorgon idag, så de var rätt lugnt!

ja, somsagt, börjar inte förns halv 11. men bussen går somsagt alltid så
mycket tidigare, idag gåren halv 10.. så då blire att sitta och möggla på skolan.
trevligt värre alltså!
hah.

nae, efter skolan kommer jag förmodligen vara död..
men jag ska försöka att it gå och lägga mig så kan jag lägga mig tidigt
istället, de låter ju iaf som en bra idé, sen om jag lyckas med den är en
annan femma!

nu måst jag borsta tänderna sen göra nå åt håret, iaf försöka!
pusshoy.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0