Life is hard, when you're not here with me

Hej.
söndagar är tråkiga, nå så jävulskt tråkiga!!
min dag har bestått av att jag har suttit här, och sen la jag mig framför tven,
och sov där i tre timmar.. guud så lyckat!
somnar förmodligen aldrig ikv, men så kan de vara!

jag och mamma har suttit och kollat på hundar.
hon och syster ska har köpt en hund redan, men den kommer inte än. 
så dom ska dela på den, men mammasen tror att jessica kommer vilja ha 
den så mkt, och en av våra redan två hundar mår inge bra, 
så vi vet it hur länge hon har kvar :( 
så då vill hon ha en till hund, kunde jag bli mer lyckig?
jag vill förstoss ha en engelsk springer spaniel, men mamma är tveksam..
så vi kikar vidare! 
jag håller bara tummarna (y)

ska strax hoppa i duschen, sen hitta på nå sätt som kan göra mig trött..
hade tänkt fara och sola, men vettefan om jag ids alltså.
skulle typ behövas..
får se!
tjingtjong luftballong! 




Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0