när du kysser mig känns det som att mitt hjärta nästan stannar.

Hejhallå!
sitter just nu och har info och layout!
innan de så sprang jag och frida ut i regnet för att fara till statoil
och köpa godis, båda två var desperata efter godis..
haha :D
behöver jag säga att vi blev blöta?
jävlar dygnsura!
dessutom sprang jag i en jätte stor vattenpöl, såg naturligtvis inte den -.-
typiskt.

nåja, annars har dagen smidit på änsålänge, på svenskan gjorde jag min
tre minutare, iförsig blev den nog inte tre minuter, typ 30 sek? ;) haha.
efter de mådde jag dessutom illa som ett as.. fan va jag hatar såntdära!

nu ska jag fortsätta med de jag egentligen ska göra,
bara två lektioner till efter den hära, sen får jag äntligen fara hem :D

ciao.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0