need that picture of you it's so magical, we'd be so fantastico

Godmorgon i stugan!
blev it en sån tidig kväll som jag hade tänkt mig igår.
låg och pratade med mammsen till halv 1 ungefär,
och sen kunde jag inte somna eftersom jag sovit på eftermiddagen,
men där runt halv 2 gick jag vidare till drömmarnas land!

var ändå hyffsat pigg imorse, när klockan ringde klockan 7.
och nu sitter jag här och har precis ätit frukost.
idag äre en inte rolig dag på skolan, vi har ingen lektion i datasalarna..
+ att vi går till 4.. suck!
ska springa ner på stan efter och lämna igen pearl harbor, och köpa mig ett lås
till skåpet!
sen ska jag äntligen få fara hem.

nåja, vi hörs väl när jag kommit hem nångång!
puss!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0