Please don't make the same mistakes I did,

Hejhallå!
då var jag hemma igen från älsklingen..
alltid lika jobbigt att fara därifrån :(

helgen har iaf varit riktigt roligt!
glömde skriva de sist, men polisen kom på besök i fredags tills gården,
jag satt bakom viktor utan hjälm, så vi drog en sväng i skogen sen for vi
fram och tillbaka vid poliserna, tills vi for och ställde oss på ett parkeringshus!
jonathan som linus åkte bakom åkte däremot fast efter lite händelse,
men linus han hoppa av, så han fick ingenting..
men jonte däremot, han fick sig nog en böter!

nåja, gårdagen var somsagt riktigt kul den med, vi var på gården på kvällen
igen, sen for vi hem igen och någ klart Pearl Harbor, och kan ju bara hålla
med alla som har sett de, guuud vilken underbar film! _*

sen efter vi hade sett den så började vi se en film på T, kommer it ihåg
vad det heter, men vi såg it klart hela, utan gick och la oss istället,
linus somnade direkt han la sig på kudden, medans det tog lite längre tid för
mig.. haha!
sen sov vi båda som stockar till halv 1 imorse, och då blev de stressigt
för min del, då jag skulle börja gå till bussen klockan 1...

nu är jag iaf hemma, och jag saknar redan linus :(
dock ska vi fara till boden nu och titta på hundvalpar, lättar ju upp stämingen
lite iaf :D

bilder osv kommer senare när jag kommit hem igen!
puss.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0