Please don't make the same mistakes I did.

Godmorgon ppl!
det blev inte riktigt så att jag somnade klockan 1..
när jag hade lagt mig i sängen börjadr jag smsa med älsklingsbruttan,
dvs. sara :) hon var inne i stan, så prata lite med henne osv.
och efter de började jag prata med linus, han levde iaf, och tur var väl de!! :)
han skrev saker också som gör mig så jävla glad <3

sen somnade jag iaf runt halv 4 tror jag de blev..
åsså vakna jag 11 men låg kvar i sängen till halv 12, 
sen gick jag ner och till min förvåning låg mamma fortfarande i sängen,
så satt och prata med henne lite osv.
och nu är jag här och ska just göra nå frukost.

vädret suger ute, så förmodligen händer det inte allt för mkt idag heller.
haha!

puss. 


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0