That smile on your face, The truth in your eyes the touch of your hand, let's me know that you need me..

halloj!
har just käkat middag, vilket bestod av tacos.
satt inte helt fel ska jag tala om för er.

sitter just nu och pratar med sofiaw på msn, jag saknar henne :(
vi träffas aldrig längre typ.. säger hej nån gång på skolan..
ååh, tragiska situation!!
vi pratar iaf om en ny design här, känns som att de behövs..
den som är nu känns lite...sommrig! ändring på de, nu ska de bli höst, mysigt,
mörkt.. ja, ni fattar :)
så planering på hög nivå.. måste bara ta fram kameran och posa liit!

hittade lite bilder på grunk's pixbox också, sen i sommras...
ååh, kmr ihåg allt som om de var igår :')
ge mig sommar igen, tACK!

ska fortsätta prata med sofiaw<3.
tjingtjong - luftballong!


jag, linus och mj :)

älskling!

erik, linus och grunk :)

hooney! <3

jag och linus på bryggan i kallax! =)

/J.


Kommentarer
Postat av: sofia

JAG SAKNAR DIG ! :(

2009-09-20 @ 20:12:33
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0