The colors of the rainbow so pretty in the sky, Are also on the faces of people passing by

Godkväll!
då var jag hemma i norrfjärden igen, efter en mycket trevlig kväll m. familjen!
mycket skratt och mycket svammel från min sida.
svammla på somvanligt med systers pojkvän fredde, men även med alla andra!
inte så ovanligt om jag får säga de själv ;p haha.

mkt fika vare också, gottgott! har ätit tårta nu så de räcker och blir över för
ett tag framöver! :)

där i slutet blev jag dock less och kände att jag ville hem, men så äre ibland.
nu hade jag tänkt kolla igenom engelskan lite snabbt.
och sen prata med linus åså :)

måste upp halv 6 för den delen imorgon, hade tänkt duscha på morgonen,
för jag hinner inte nu.. och ja, de tar sin tid! + att håret måste hinna torka!
osminkade och slappa julia som syster sa imorse kommer nog fram även imorgon.

så får de bli,
vi hörs imorgon bitti kanske.
puss!


på matten,

haha, fan va vi svammla..

syster yster =)

/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0