The smile on your face lets me know that you need me.

Godmorgon i stugan!
somnade direkt efter jag hade pratat med linus igår,
och jag tror klockan var 11! hur skönt som hellst.
men bara för de ska jag ju inte tro att jag är pigg idag, nejnej!
tröttare än tröttaste.
typiskt!

frågade linus igår vad han trodde om luggen, han lät misstänksam...
vad tror ni då jag blev? ;o så nu vet jag inte riktigt längre!
måste ta mig en riktig funderare på dedära.
nu om någe äre svårt att bestämma sig.

nåja, ska fara till skolan på 40 minuter typ,
måste packa gympaväskan också, fyfan..
hate it.

jajja, måste kila.
puss!

Kommentarer
Postat av: sofia

LLLLLLLLLLLLUUUUUUUUUUGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!

2009-09-22 @ 09:08:59

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0