this ain't supposed to happen to me

Godkväll!
mitt huvud börjar bara göra ondare och ondare, och min röst sviker mig bara
mer och mer, vet it längre vad jag låter som.. inte normalt iaf!

men jag får inte bli sängliggandes imorgon.
för efter skolan så ska jag, sara och jossan till klubbgärdet åsså ska jossan
klippa sig, åsså ska jag vara "modell".. haha nae, men ska visa upp luggen,
för hon ska också klippa sig så :D
kulkul!
sen så antar jag att vi drar in mot stan åsså går vi väl där åhar oss,
mitt studiebidrag kom idag, men hade tänkt att försöka spara lite iaf!
vi får väl se.

nu ska jag bara sitta här och prata klart lite med systeryster,
sen tror jag nog att jag ska börja vandra uppåt, kanske prata lite med linus! :)
vi får se.
är iaf huuur trött som helst, så lite extra sömn skulle nog it skada tror jag.

nåja,
puss!


Kommentarer
Postat av: frida

min sötaste sötaste! <3

2009-09-30 @ 22:06:40
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0