Try as they may they could never define, What's been said between your heart and mine

Godkväll i stugan!
jag somnade faktiskt aldrig, pratade med mamma ett tag,
dom kommer hem på torsdag, och hon vill inge annat än att stanna kvar,
inte så förvånande, så är hon alltid! hah.

sen har jag bara suttit här typ, varit på statoil en sväng.
men annars ingenting.
hade tänkt ringa linus på ett tag! :) ♥

somsagt så äre typ bestämt nu, iaf som de känns nu.
luggen klipps imorgon, syster ska följa med och visa upp hur hon menar,
annars kan de bli galet om jag ska förklara, jag är inte så bra på sånt..
nåja, ändå spännande, men usch så hemskt..

nåja, hade tänkt gå från den hära dumburken på ett tag,
fast jag är inte så trött, men har inte så mkt annat att göra.
vi får se.
puss!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0