I'm looking at you, and my heart loves the view Cause you mean everything

Hejhallå!
då var jag hemma efter en helg i lule!
vi har bara tagit de lungt, sett film och myst på till 110%!

igårkväll så for vi ut ett tag med några och elda osv, trevligt men ruggigt kallt!
sen for vi iaf hem och la oss i sängen och fick tillbaka värmen, och då höll
båda på att somna, så då drog vi igång en film, men den var typ konstig?
så då satte vi på en annan, vet inte riktigt så mkt om den! hah.
iaf, sen så somna båda kring 2- halv tre nångång skulle jag tro.
och även inatt har båda sovit som stockar, mamma ringde inte som igår,
utan vi fick sova ostört.
sen vakna jag kring 9 och var typ klarvaken? helt wierd.
fast de är typ jämt så nu, så jag låg där vaken ett tag tills linus också vakna!

sen idag har vi inte gjort så mkt, fightades lite i sängen om täcket och kuddarna,
åsså såg vi lite tv innan min buss gick 13,15. då jag lämnade min sötnos!

helgen har iaf varit helt underbar, bara fått vara och umgås med linus igen,
saknaden jag hade efter honom var enorm! :)

får se vad som händer ikväll, jag fick höra att jag och syster skulle laga mat
åt min andra syster och hennes pojkvän och pappsen!
något nytt.. får väl se vad de blir.
annars kommer jag nog bara ta de lugnt, skola imorgon. mööh!
fast saknar alla söta klasskompisar (a)

haha, långt inlägg.
svejs!


finns ingen som du, jag älskar dig <3

på skolan i fredags med saras glasögon ;) hoho!

/j.


Kommentarer
Postat av: Din Sara

Jag älskar dig! :)

2009-09-13 @ 18:20:41
URL: http://sarafr.blogg.se/
Postat av: Frida

gullefjun, saknar dig med:D<3

2009-09-13 @ 18:45:19
URL: http://ffridapettersson.blogg.se/
Postat av: Alex

Så söt:)

2009-09-14 @ 08:25:52
URL: http://alexandrastrandbergg.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0