We can work it out, keep moving on, we can still be strong

Godnatt!
har nyss sett klart 17 again, rätt bra film typ.
zac efron är ju it bara lite snygg (a) haha.
åt iaf typ 7 godisar sen blev jag spyless, men då har jag väl kvar img!

ska iaf hoppa raka vägen i sängen nu, är helt jävla död ;o
linus har inte ringt än heller, kanske slänger iväg ett sms och frågar om
han lever! :)
nåja, annars har jag inte gjort någonting ikv.
jag och tobbe forsatte spela röj-flaggor, vi kom på att vi kan ha tunering..
typ först till 100, fast man gör it allt på en gång, utan man kommer ihåg vad
resultatet är åsså fortsätter man osv.. ja ni fattar va? ;)
så nu är iaf resultatet 12-2 till mig (a) haha! ägd pojke.


jaja, sova nu.
vi hörs imorgon.
pusss!


Kommentarer
Postat av: sofia

17 again är grym! Eller så är det bara för att Zac Efron är så snygg ..jag börjar dregla här och nu! ;)

2009-09-06 @ 10:19:23
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0