We might find our place in this world someday.

Hejhallå!
då var både skolan och stan bortgjord.
skolan var typ seg, men mina underbara kompisar gör den ändå rolig :)
helt sjukt, trodde aldrig de kunde bli roligt att fara till skolan.

efter skolan gick jag jossan och sara ner till stan, vandrade runt lite..
sara inköpte sig lite av varje! sen gick jag vidare för att möta upp mamma
som redan var i stan, sprang på lite affärer, även intersport där jag fick mig
ett par nya skor, mina svarta tygskor har liksom gjort sitt;) haha.
så de blev ett par vita goodyear skor, ska testa dom lite här hemma,
så får vi se om jag har kvar dom eller inte..

sen somna jag hem i bilen, så sova ska jag inte göra nu.
uta ska lägga in nå bilder hit och dit!
återseende!
puss.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0