When you're gone the pices of my heart are missing you

Hejjsan!
då var vi hemma från boden, där vi har kollat på våran blivande
hundvalp - Meya (amfetrite) :)
kan ju säga att även fast jag vill ha en engelsk springelspaniel,
eller en flat, så smälte man väldigt snabbt för dom hära hårtussarna! :)
ruggigt söta varenda en.
och om lite mer än en vecka hämtas hon nog hem!

visade sig att dom som har kenneln, äger även hästen Inbyflickan,
en jättefin
travare, som jag stötte på många gånger under tiden jag var på
trav! kuligt.

somnade gjorde jag ju såklart påväg hem, men de var skönt!
resten av kvällen blir nog lugn, bara duscha och äta nån middag såsmåningom
skulle jag tro!

nåja, bilder nu i mängder från helgen åså!
puss.


bäst flickorna!<3

innan skolfoto! :)

söt sara :)

väntade i gäddvik med frank och viktor :)

linus och babyface lirar biljard, lång match ska ni veta!

handla handla handla ! :)

viktor på gården!

älskling! ♥

rantapää och linus i final i bluffpoker :>

fick en mördar blick av strand :o

Kärlek!<3

ooh, me like ;)

meeeya :) erkänn, ni smälter?;)

pappa zantos! :)

/j.


Kommentarer
Postat av: Frida

så otroligt söt:D

2009-09-27 @ 19:51:27
URL: http://ffridapettersson.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0