Wish I could go back to yesterday

Hejsan!
ja, nu vare ett tag sen jag uppdaterade sist ;)
men jag varnade ju er så..

nåja, fredagen blev de somsagt bio med viktor och frank!
vi såg District 9, den var typ seg från början, men där i slutet
tog den sig ändå lite mer.. sen for vi hem och la oss i soffan och såg nån
film som jag inte har nån aning om vad den heter, men äcklig var den då.
linus somnade rätt snabbt och sov i typ en timma, lika så gjorde jag!
så sen gick vi och la oss kring 1 typ. tidig kväll!

igår vaknade vi typ 9, låg och svammla och bråkade och sådär som de brukar
vara! var och handlade lite åså, sen tog vi de rätt lugnt hela dagen, och framåt
kvällen for vi ner till gården och var där med massa folk, riktigt trevligt,
dom hade pingistunering åallt vad de då var, linus vann allt, tror ni han var nå
nöjd?;) haha!
sen vandrade vi hem och såg film med viktor och frank igen, kommer inte
ihåg vad den filmen hette, men den var ruggigt bra, ska fan ta reda på de.
ni måste nästan se den!
åsså var vi ute med hunden åallt eftersom hans pappa och annika var borta.
sen somnade vi nångång kring 3 typ =)

sov som en stock hela natten, mobilen ringde klockan 7, men somnade om rätt
snabbt, åsså sov jag till 10 sen tog de stop. linus däremot låg kvar och sov till
typ 12! haha. sen satt vi i soffan resten av tiden och såg lite film med hans pappa,
och sen vare dax att gå till bussen,
fan va jobbigt de var, hatar att fara där ifrån, börjar sakna han direkt :( buhu.

nåja, jävligt långt inlägg.
ska ta de lungt nu ett tag.
puss!


påväg dit i fredags! :>

hjärtat!

frank och linus på G i pingis! ;)

olle på gården :)

:')♥

/j.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0