Without saying a word, you can light up the dark

Godkväll!
kvällen blev somsagt lugn, har egentligen bara suttit här och duschat!
haha.
men de behövs ibland, och söndagar är ändå tråkiga till max,
så varför inte göra de då?!

har iaf bestämt mig tror jag.. jag tror jag ska klippa lugg på tisdag..
inte raklugg, utan snelugg, ja ni fattar! min syster har så, och de är riktigt
fint! + att jag ska färga underluggen mörkare tror jag, så de blir lite markerat..
frissan prata om de förra gången, tror de skulle kunna bli snyggt!
men jag är fortfarande osäker, ena stunden tänker jag typ;
men vafan, jag gör de.. de värsta som kan hända är ju att jag får de jobbigt
ett tag tills den har vuxit ut igen!
men då i andra stunden tänker jag;
nae, fy va hemskt..jobbigt och jävligt när den är så lockig och ska hålla på
att gorma med plattången, och bråka varenda dag, åsså kommer de ändå inte
bli som jag vill!!

sådär snurrar de runt i min hjärna heeela tiden! :o tror ni jag blir galen?
men jag ska ta mig en funderare, och ni får mer än gärna säga vad ni tror,
så får jag väl se om jag lyssnar på er eller inte ;) haha!

ska ringa linus nu snart, sen vandra uppåt mot sängen!
har sovmorgon imorgon till 8, wiiie!
puss.


syster i våras, ngt sånt hade jag tänkt mig luggen tror jag :)
fast jag vet inte.. ska kolla om de finns nå andra bilder !

/j.


Kommentarer
Postat av: sofia

lugg lugg lugg lugg lugg lugg lugg lugg lugg lugg.. har du fattat vad jsg menar? LUGG, L U G G, L-U-G-G!

2009-09-21 @ 07:56:40
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag håller med fia ;)

2009-09-21 @ 17:35:52

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0