You don’t know what you got till you missing it a lot

Hej!
skolan tog slut efter många om och men,
och direkt jag kom ut från dörrarna blev jag genast på bättre humör.
jag, sara och jossan for in till stan och gjorde den dära grejjen.
gick snabbt, och var inte svårt heller, jossan kände hon som jobbade så ;)
haha.
sen gick jag vidare upp till systers lägenhet igen för att städa lite osv
så de skulle vara fint när hon kom hem, och sen märkte jag att de
bara var 10 minuter kvar tills min buss gick, så då blev de panik i läggan,
tog bara alla mina saker och sop påsen och sprang till bussen..

sen när jag kom hem fick jag världens städryck på min toalett, 
har storstädat hela den, slängt en massa smink som jag it använder, 
så nu äre fint överallt!

nu tänkte jag hoppa i duschen, ska följa med mamma och dom senare 
till kallax, dom far ju nämligen till Kreta nu ikväll, fyfan va avundsjuk jag är.
skulle inte tacka nej till att följa med ! haha. 
så vi ska skjutsa dom, och hämta hem min syster och fredde som nyss har 
varit där en vecka! hihi.

så nu måst jag hoppa i duschen
puss. 


sööte! <3

guullllle!<3

aktivt jobbande. många minuters liggande på stolar (y).

nu tog någon nyss duschen....
krigsstigen - här kommer jag!!

/j.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0