You got me thinking about our life

Heej!
då var jag hemma efter en hel-lång dag på skolan!
vi såg en jävulskt tråkig film på svenskan, så där somnade jag i saras knä,
och blev väckt av läraren.. pinit!
sen på matten fick vi tillbaka våra matteprov, 24p! vart Godkänd iaf.

sen efter de så gick några tjejer iväg till filminspelningen,
de spelas in en film på skolan som heter ngt med att jag saknar dig,
och ja, dom behöver statister, så då gick vi dit åså.. satt och vänta jävulskt länge,
sen blev det några tagningar, var typ kul.
blir mer nästa tisdag skulle jag tro!

sen gick jag till stan och köpte ett lås, eftersom jag varit "utan" rätt länge,
så nu äre gjort, sen sprang jag till bussen, och nyss ätit middag!
är tröttare än tröttast kan jag lova er, och jag har ont i huvudet, och min röst
har svikit mig totalt, låter som en hackspett som fått en klubba i halsen..
that sucks!

ska ta mig en dusch snart, sen bara mysa på hela kvällen,
och göra en tidig kväll, blir en låååång dag imorgon med både 7 lektioner
skolan, sen stan med tjejerna på kvällen! :)
men de är fan bara att härda!
puss.


det var en och annan unge!

/j.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0