You’re still a part of everything I do, You’re on my heart just like a tattoo

hejhallå!
hemma från skolan nu, en timma tidigare åallt till och med!
så jag ska inte klaga.
våran mentorstid var kortare än vad den ska vara, så då börja vi matten
snabbare, åsså utgick draman (estetisk verksamhet),
så då sluta vi tidigare från matten så vi skulle hinna med bussen som gick
14,05 men då visade det sig att den inte gick utan vi fick ist vänta på 14,35
bussen..
men nu är jag hemma, och de om någe är skönt, skulle somsagt egentligen
ha slutat 16,00..

dagen annars har varit bra, var sjukt kul att träffa alla söta flickor igen :D
saknar bara min sara :( men hon kommer kankse imorgon..
håller tummarna för de!

nu ska jag hitta nå att äta, sen måste jag göra nå annat så jag inte lägger
mig och sover...farligt farligt!
puss.


jag och alexandra "sov" i kafeterian under hålet ;)
haha.

/j.

Kommentarer
Postat av: sofia

jag tycker helt enkelt vi kan fara och göra nå, typ phb, bio + äta, filmkväll eller nå sånt. BARA DU OCH JAG SNYGGING! <3

2009-09-02 @ 17:16:40
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0