19 april 2010

Hej!
då var jag hemma, har varit det väldigt länge men.
träningen gick bra, var kul att träna med sofiaw, kanske blir det ett
pass imorgon också, u never know!
när jag kom hem stod det tacos på bordet, var mumsigt gott!
sen har vi suttit och kollat på utlandsresor fram tills jag gav upp och gick
hit istället, mina två systrar kan verkligen inte enas om vilket datum
vi ska fara..hmm.. haha :) BIG problem.

annars idag då?
jo, hade datakunskapsprov på morgonen somsagt, gick riktigt bra faktiskt.
bättre än vad jag trodde, var ju somsagt excel eller hure nu stavas.
senare på engelskan så gjorde jag det engelska nationella muntliga,
gick ännu bättre, sa ändå mer än vad jag brukar åsså hade jag knappt
nå svenska ord med så :) jag håller tummarna för de!

nu vet jag att det står massor med fika nere på bordet,
josefin och fredde är här ikväll.
så det är väl lika bra att jag går ner och gör dom sällskap ;)
he he .

höjres.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0