5 av 5 bananer

Hej!
hemma efter en super-skojig-perfekt-julia-sofia-kväll!
vi lyckas verkligen alltid med våra kvällar tillsammans.
som ni ser så är headern ändrad,
och de mesta klart på bloggen just nu iaf!
tack för all hjälp sötis!
Fick även låna hem hennes photohops skiva, så nu har jag de också :)

Dessutom tog jag hem alla bilderna som vi tog igår i studion,
gud va vi har skrattat åt dom, och åt mig.
jag kan verkligen inte vara seriös!!
ni får smakprov senare.

sen bar det av för mig hemåt, och hoppade i duschen och nu sitter
jag här och har just tittat på bilderna och skrattat åt mig själv.

nu ska jag installera photoshopet dära ;)

vi hörs imorgon bitti gott folk.
natti!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0