Åker och blir lulebo.

Godmorgon!
Vaknade imorse klockan halv 8 och var jätte pigg,
men tvingade mig själv att sova iaf fram tills klockan 9,
och när klockan ringde då, ja då var jag ju naturligtvis helt död!

Nu har jag iaf packat åallt och sitter och äter frukost,
bussen går om en halvtimma, så lite tidspress har jag allt.
så nu hade jag tänkt att bara slänga i mig resten utav frukosten sen byta om,
det blir svarta jenas med min nya blåa kofta :)

Datorn får stanna hemma ihelgen, jag vet nämligen inte om jag kan
ha nå internet ändå. så uppdateringen kommer inte bli den bästa,
men ifall inte linus är så ego så kanske jag kan låna hans dator ibland :)

annars hörs vi på måndag!
ha en fin valborg allihopa.



Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0