Dålig uppdatering och inköp.

Hej!
Ja, vad har varit anledningen till denna dåliga uppdatering då?
får väl skylla på att jag it har haft någon dator, det stämmer ju också
faktiskt.. delvis iaf!

Morgonen började iaf med att jag försov mig, 5 över 7 vaknade jag.
så det blev bara att ta halv 9 bussen istället och när jag väl kom till skolan,
så kändes det som att jag inte hade tid att sitta på internet, det var också den
enda lektionen vid en dator.

dagen smed på, var på idrotten för en gångs skull, och det var faktikst roligt också!
efter skolan så hade min mamma tappat minnet än en gång, hon skulle hämta
mig på skolan 10 i men trodde det var 10 över..
så jag knallade in till stan och dit kom hon senare.
det blev att inhandla en jacka, och en mascara, och även en kofta till pangpriset
49 kr! stod som skrivet mitt namn. tacktack mamsen :D

efter det så for jag vidare till pappa och Dosir, Pappa fyller år idag!
STORT MEGA GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA PAPPA !<3
så där har jag varit hela kvällen, och fikat gott och skrattat mycket.

nu kom jag hem för ett tag sen och fick reda på att jossan hade hämtat hem
mitt smink jag beställde från ronjas mamma, får det imorgon!
som att jag längtar! hihi.
är så förbannat less min nuvarande foundatrion.. huvva!

nu ska jag ringa pojken min och höra hur det står till med honom!
hörs imorgon.


jackan!

koftan! dock finare på.

favoriten!

Fick en present av jessica från när hon var på kanarieöarna.
inte illa ;)

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0