Drama lektionen.

Hej!
Känns som att det var en evighet sen jag skrev.
Ska väl berätta lite kort om dagen.
den gick förvånandsvärt ganska snabbt, pluggade till matteprovet som
är imorgon på matten, och på draman så hade vi improvisationsövningar,
alltid lika förbannat roligt. Det började med att man skulle vara fyra sycken
och en började berätta en saga, sen skulle åsa peka på nästa som dirket
skulle fortsätta, sådär fortsatte det tills en efter en åkte ut,
sen var det jag och sara kvar, vi höll på hur länge som helst,
höll på att av skratt, sen fick vi inte hålla på nå längre. haha!

nästa lek var att man skulle vara sportkommentator, ingen från klassen
ville vara det heller, så jag gick upp igen, körde på där och lekte sportkommentator,
den körde vi två ggr, och var med på båda där.
sista leken var att två st skulle säga olika känslor ( ledsen, kär, glad osv)
åsså skulle vi agera som den känslan.
så då var det jag och läraren som körde, sjukt kul var det!
så jag kan ju inte säga annat än att jag älskar drama lektionerna,
synd att dom är så sent på dagen ;) he he.

oj, nog långt skrivet redan nu.
iaf, sen efter det gick jag jossan och sara ner till stan, tog en macka på subland,
sen knallade vi mot ronja, och har varit där hela kvällen och testat smink!
har varit jätte roligt.
har beställt en foundation och ett puder för 214, finfina priser,
kommer bli helt fucking amazing!

nåja, nu ska jag ta och ringa pojken min.
höres!


roonjis! <3

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0