Drömmar som inte kan slå in..

Hej!
Kan väl erkänna att jag är väldigt sur/arg just nu..
eller kanske mer besviken?
linus har sagt till mig att man inte ska drömma om saker som inte kan
slå in..
kankse han har rätt?

nåja, kvällen blev iaf som dom andra kvälarna, dusch - dator!
skrev klart den sista uppgiften till linus recension, så nu ska jag bara
skicka dom till han så kan han lämna i dom!
jag hoppas på bra betyg ;) haha.
faktiskt lite spännande.

senare har vi kollat på utlandsresor,
trodde verkligen att vi kunde fara, och vill så gärna göra de.
men det finns inga många fina hotell kvar..
och dom som är fina kostar jättttte mkt.
så därför ser det ut som att det inte kommer bli någon utlandsresa för
systarna j.lundkvist..
det är ju såklart därför jag är sur/arg besviken just nu.
jag ska iaf hålla koll på sista minutrar och ifall det kommer upp någon
fin i maj, så hoppas jag att vi kan ta den iaf.

nu väntar jag på att linus ska ringa så han gör min kväll lite bättre,
miss my booooi so fucking much...

sovmorgon imorgon, tacka fan för de.


min fina<3


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0