everything is never as it seems

Hej!
dagen gick ganska snabbt, klockan 11 vandrade vi vidare ner mot
fotostudion, tog en massa kort!
längtar till alla är insatta på datorn åallt.
var riktigt kul, och jag hoppas på att några blev fina :)
ser fram emot fler fotosessions med sötrumpan min!

Efter det hade jag och jossan slutat så då gick vi ner på stan och kollade
på lite olika grejjer, det var tänkt att vi skulle ta en fika också,
men då hade jag behövt ta halv tre bussen hem..
så vi bestämde att vi skulle ta de en annan dag :D

hade tänkt baka nu när jag kom hem, men är så gud förbannat trött..
så funderar på om jag ska ta mig en pn instället.
skulle vara riktigt skönt må jag säga.

kanske bakar senare ikväll?


today


Kommentarer
Postat av: Josse

vad har du för snygg jeansskjorta?! jag vill också haaa!! :)

2010-04-14 @ 18:15:22

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0