Frisk luft

Hej!
Det har varit sura miner från mitt håll, så jag har hållt mig borta från bloggen.
Det blev inte så mycket för kvällen, linus for iväg till bergnäset för att grilla,
jag hade tänkt att följa, men min mage gjorde så ont,
så jag stannade hemma.
istället gick jag ut och promenerade ett tag, var riktigt skönt,
och jag tror faktiskt magen gick över lite också.
kanske även den behöver frisk luft!
även mitt humör blev bättre, he he !

kvällen annars har jag inte gjort mkt, suttit här och tittat på alla möjliga saker,
samt jobbat lite på rapporten, inte så mycket kvar nu..eller jo, jag har nog rätt
mycket kvar, men de känns bra att vara en bit på väg iaf.

när klockan iaf närmade sig halv 2 trodde jag att linus hade dött eller något,
så jag ringde och frågade hur han skulle ta sig hem, och han skulle då .
sagt och gjort, jag somnade i soffan och en halvtimma senare så fick jag ett
sms att han hade börjat gå, så snäll som jag är gick jag över hela bergnäsbron
för att möta honom! :)

så nu en timma senare sitter vi här, och har nyss tagit en nattmacka,
ska nog hoppa i säng snart tror jag, börjar kännas i ögonen,
och imorogn väntar en ny dag!

hörs.


♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0