I spend my time just thinkin' about you

Hej!
Nu är jag äntligen hemma efter en lång dag.
Skolan tog sitt slut klockan 15.20, och efter det blev det
bussen hem somvanligt, och som dom flesta andra måndagar blire bara
stress när jag kommer hem, skynda sig att äta nå, slänga på sig kläderna,
och sen fara iväg till korpen!

Var iaf riktigt skönt att träna, även fast jag trodde att jag skulle tuppa av.
Inte smart att ta i allt man har på uppvärmingen om man inte har tränat
två veckor (a) blev smådåsig.
sen blev det bättre iaf.

och sen efter de for jag till syster och lämnade min andra dator till hennes
fredde, så ska han få fixa den, för linus ska få den senare :) haha.

nu ska jag iaf gå och mig min efterlängtade dusch.
gud så skönt det ska bli.

TTYL


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0