Inköp

Hej!
Då var jag hemma från stan, blev en tripp själv.
inte för att de gör nå, då kan jag vara inne på affären hur länge som helst,
utan att linus ska bli less ;) haha.

Med mig hem fick jag iaf en snygg jeans skjorta, en blå vanligt t-shirt
och en foundation pensel!
nöjd blev jag med inköpen, och mindre pengar har jag såklart också,
även fast mamma fyllde medans jag var i stan.
haha ! :)
Hittade även ett par jeans shorts på vila,
ska kolla på dom mer senare i piteå, men de blir nog att köpa dom också.

nu är jag död, så kanske blir en tupplur innan maten,
eller kankse efter.
återstår att se.

hejs.


snodde sofiaw's bild, haha. likadan iaf :)



Bilder hur dom ser ut på kommer!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0