Knasig morgon.

Hej!
Vi såg lite film igår, men gick och la oss efter ett tag istället.
linus blev allt sjukare på kvällen så det var nog ganska skönt för honom,
jag somnade som en stock och vaknade inte förns 6 då linus steg upp
och ringde till sin pappa för att säga att han var sjuk..
stackarn hade så ont i halsen när han pratade och kunde knappt svälja.
åh, va synd jag tyckte om honom.
vi somnade om och jag steg upp klockan 8, gjorde mig klar åså.
sen la jag mig i sängen med honom och pussade på min prins,
sen knallade jag iväg till bussen, men vände om när jag var framme
och gick tillbaka in i lägenheten och kröp ner i sängen med honom igen!

vaknade halv 10, ch steg upp och gjorde frukost till linus,
varm choklad med mackor som han precis vill ha dom!
sen var det dax att knalla till bussen och låta min pojke friskna till lite.

kom hem kring kvart i 11, redan då var jag sen till första lektionen,
så tänkte att jag far dit efter lunch, så jag började baka - banankaka.
mamma skulle skjutsa mig till skolan efter hon hade varit ute med
hundarna, och jag sa vilken tid vi skulle fara, sen efter det gått ett väldigt
tag ser jag henne med grannen utanför fönstert, sakta men säkert gå.
haha!
då hade hon glömt av vilken tid vi skulle fara.

och det kändes alldeles för onödigt tyckte både jag och mamma
att fara till skolan för typ 1½ lektion.
därför blev det en hemma dag idag.

så nu har jag lovat att jag ska baka, så det ska jag göra.
bullar med marshansås!
mums!

TTYL


banankaka!

Bullar med marshansås!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0