kort dag.

Hej!
Det blev inte en sån lång skoldag idag.
började klockan 9 med nationella, gick rätt bra faktiskt.
eller hoppas på de iaf.
sen så hade vi lunch, och skulle ha svenska, men det var nå fel med nätverket
så ingen dator fungerade på hela skolan.
så därför hade vi ingen svenska, och då flyttade vi upp matten och hade
den då istället, sen pratade vi med Åsa om draman, och den behövde vi inte
ha, så då slutade vi klockan 1, istället för att sluta halv 4 typ.
jag klagar absolut inte.

sitter här hemma nu och funderar om jag ska ta mig en powernap.
hade gärna satt mig ute i solen, men det blåser ju nå så gudförbannat.
undrar även om jag ska träna ikväll eller inte.. hm.

TTYL


meya - världens starkaste hund! hihi

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0