Kvällens kväll.

Hejhopp rosa gummisnopp.
Dagarna bara springer iväg, och snart är det kväll.
vi har iaf inte gjort mkt ikväll, sett oth!
galet spännande må jag säga.

Linus for till Kallax för ett tag sen, så jag var i valet och kvalet ifall jag skulle
fara hem. men sen tänkte jag att vrf ska jag betala 30 kr nu,
och sen 30 kr imorgon eftersom det då var tänkt att jag skulle tillbaka då!
så istället så har jag tänkt stanna, lite småtråkigt att vara här själv,
men jag klarar mig!
har otroligt mycket film jag kan se, OTH,
+ att jag har en rapport och en novell som vill skrivas,
så jag kan nog hålla mig sysselsatt skulle jag tro!

Så jag hade tänkt att börja skriva novellen nu, eller jag är väl egentligen halvägs,
men det är bara att fortsätta.
sen funderar jag på att kaanske gå till willys (a)
borda få äta nå gott då jag är såhär själv.
får se om jag tar mig så långt.

höres!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0