Längtan.

Godkväll!
Även idag blev det en supergod middag.
Bakad potatis med en jätte god röra till! mums verkligen.
ska testa på det hemma någondag hade jag tänkt.

efteråt så ringde jossan, så jag satt och prata länge och väl med henne.
Alltid lika trevligt! längtar tills på måndag då jag får träffa henne igen :)
vi har även planerat att gå ner till fotostudion på tisdag med sofiaw,
ifall den är ledig. sen ta en fika på kvartersbageriet :D
kan knappast bli bättre!

när jag hade lagt på med henne så gick jag och linus ner till bastun
och bastade lite, skönt skönt!
vi var mer överens om hur varmt det skulle vara den hära gången ;)
haha.

nu väntar vi bara på att rantapää ska komma hit så kanske vi slår på
en film eller nått sånt :)

hörs senare!


världens bästa Josefin! :) ♥♥

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0