Lyckat köp.

Godkväll!
Det blev en tripp till willys, skulle köpa en B&J, och ifall jag inte tyckte om den
så tänkte jag att jag köper en liten marabou.
när jag kommer till kassan så blev det en massa tjorv, och gubben blev less,
så tillslut efter att jag stått där i säkert 10 minuter gav han upp och sa
äh, 17.50 tack!
så det blev ett lyckat köp, skulle väl ha kostat kring 60 kr annars så.
haha!
jag klagar inte.

Har iaf nyss skrivit klart novellen, fyfan va skönt!!
nu borda jag skriva på rapporten, först ska jag bara smaka lite på min glass,
efter det blir det nog att se lite film eller nått sånt.
kanske leker lite med linus dator.
hehe.

TTYL


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, så gott!

saknar dig!

2010-04-06 @ 18:39:43
URL: http://josefinhedman.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0