Nostalgi i bilder.

Hej hej hallå där, köp blåbär, hallå där en gång till köp rutten sill!
hihi,
ronja sa så till mig för någon dag sen!

nåja, kom in från en springtur för ett litet tag sen,
huvudvärken blev bättre, så då for jag ut och sprang,
måste erkänna att jag faktiskt är ganska stolt över mig själv.
spinning på morgonen och springtur på kvällen!
de är så det ska vara.
hihi.
när jag nästan var hemma så besökte jag gungorna jag alltid var vid i
somras, rensade skallen, och tänkte på hur tiden var då jag var vid gungorna,
nykär och galen!
hihi.

nu ska jag hoppa vidare in till duschen, sen bara mysa med film och lite
gotta ikväll skulle jag tro, och självklart ett samtal med självaste prinsen!

TTYL




långt och fint hår hade jag minsann!




Kommentarer
Postat av: ante

skulle bara säga att jag pissat i rutchkananan du ligger i sorry :/

2010-05-03 @ 10:26:47

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0