Överaskning

Godkväll!
Det blev en pn för mig förr idag på två timmar, så hur jag ska kunna somna
senare ikväll det är en väldigt underlig fråga!
hade ingen lust att sitta vid datorn då heller så.

Ikväll blev det en tripp till lule.
jessicas pojkvän hade gjort illa sig på jobbet och svimmat och fått
hjärnskakning, så han var hos en arbetskamrat och väntade,
och då for jessica och mamma dit för att hämta honom och hans bil!
så då passade jag på att fara till linus en minisväng och överasska honom,
så när han kom ut från duschen satt jag vid datorn!
hann pussa lite på honom och vi gick även till statoil och köpte en dricka
till han!

Prata nyss med honom i telefon, och nu ska jag gå och borsta tänderna,
sen lägga mig i sängen, och iaf försöka sova.

velar hit och dit om jag ska fara och spinna imorgon bitti klockan 7 på korpen,
känner mig nästan sugen på det för att jag inte har tränat på två dar.
ska gå ner och prata med mamma åså tror jag.

vi hörs imorgon.
natti.


mitt hjärta slår för dig!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0