Rörd tjej!

Hej!
Det blev en skön powernap på ungefär en timma.
efter det ställde vi oss och gjorde middag, gott!

Nu har vi just sett klart en film, kmr dock it ihåg vad den hette.
nu kommer funderingarna på vad vi ska göra ikväll,
kanske far till bergnäset och grillar med pojkarna.
vi får se.

måste ju också få säga att linus mamma är så otroligt söt,
vi stod och pratade idag om inredning idag,
åsså kramar hon om mig och säger hur underbar jag är och hur glad hon 
är över att jag är linus flickvän, och allt möjligt.
jag blev helt rörd, visste inte riktigt vad jag skulle säga! :)
hihi!

nåja, nu ska jag ta reda på vad som händer ikväll.
om inte vi ska göra nå, ska jag banne mig gå ner till statoil och köpa nå,
allt vårat godis är slut, och jag känner att jag är i behov av nå smaskigt!

TTYL


skulle inte sitta fel..


Kommentarer
Postat av: Cornelia

haha så gullig hans mamma är!

2010-04-04 @ 21:32:35
URL: http://ceriksson.webblogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0