Skönheten och odjuret

Godkväll!
uppdateringen blev inte den bästa.
men tillgången till en dator var inte den bästa heller..
så jag skyller på de.
efter skolan så gick jag iaf in till stan, där jag hittade ett par fina
jeansshorts för hela 350 kr.. kändes dyrt. men snygga var dom!
blir nog att köpa dom inom en snar framtid.
sen kom mamsen och glenn in med mina grejjer och datorn till stan,
och sen tog jag 3 bussen till lule, sov hela långa vägen! en riktigt fin powernap.

när jag kom fram bar det av till kallax på en gång, var där ett tag,
sen tillbaka hit, och efter det blev det en god middag somvanligt,
och sen gick (!) vi in till bergnäset där vi blev hämtade av dennis och robin,
var tänkt att vi skulle grilla, men då hade vi varit tvungna att gå till höträsket,
vilket är typ 2423552 mil, + att gå hem senare på kvällen.
kändes inte det minsta lockande.
så vi gick hem istället på en gång.

nu sitter jag inlindad i täcket och har tagit på mig mjukiskläderna och tagit
bort sminket, är genomfrusen sen allt vandrande.

men nu ska jag sätta mig och kolla på mer spännande saker på internet ;)
hihihi.

TTYL


Odjuret och skönheten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah, du menar kossan ;)

2010-04-17 @ 10:04:25
URL: http://josefinhedman.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0