Sommarjackor

Hejsanhoppsan!
Det blev en lång morgon idag. jag klev upp från sängen strax innan halv 2,
småsur på mig själv.
ställde mig framför spegeln och försökte göra någonting åt mitt utseende.
efteråt for vi ner till stan, tittade på jackor.
Linus behöver en sommarjacka, och min jacka jag brukar ha,
gav upp imorse då dragkjedjan gick sönder totalt.
hittade dessutom en finfin.
får se om det kansek blir att slå till på den.

när vi kom hem så han jag bara sätta mig här så skulle vi fara till gäddvik
och hämta anton, även svänga förbi konsum och köpa lite gotta!
blev bara lite.. känns som att jag redan har ätit upp allt (a)
haha.

skulle inte tro att det händer så mkt annat ikväll,
but u never know.

återestår att se.
höres.


today.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0