Stolt tjej.

Godkväll!
Det var ett skönt träningspass, och jag hoppas jag tränade bort träningvärken,
som det känns just nu känns det inte så..
småkämpigt att gå i trappan.
haha!

Har nyss skivit klart lite av recensionen som jag skulle skriva till linus,
det var tre uppgifter och jag har skrivit klart två :)
rätt stolt över mig själv!
speciellt över den sista, skulle jag nästan vilja ge till min egna svenska lärare.
haha.

nu ska jag gå och borsta tänderna tror jag..
eller kanske tar en filtallrik först, får se.
sen ska jag ta telefonen och ringa till min pojkeprins, hoppas han blir glad över
allt jag har att säga till honom :) hihih.

sovmorgon imorgon också, OJ SÅ SKÖNT!
jag ska ta 9 bussen, och en fin sovmorgon till klockan 8, mums!

så vi hörs imorgon någongång tror jag.
herrå!


min stjärna AKA. sötrumpa! ♥


Kommentarer
Postat av: sötröven

du är söööööt bananrumpa! :)

2010-04-14 @ 11:36:11
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0