that picture of everything I ever dreamed

Hej!
Tyvärr blev det natt alldeles för snabbt,
och sista timmarna med min sötnos kom.
dessutom kändes det som att jag just somnat när elisabeth kom och
väkte linus i morse.. ååh.
nåja, jag steg upp som vanligt och pussa linus hejdå,
och sen städade jag lite i lägenheten, och tog sedan bussen hem till norrfjärden.

nu sitter jag på dagens näst sista lektion - näthandel!
sen är det bara svenska kvar, och efter det ska jag vänta på sofiaw,
och för oss blir det stan och äta middag, kanske romantiskt ;) haha.

kvart över 5 blir det styrkemix, och sofia ska följa med och testa :)
ska bli kul.

nåja, nu måste jag börja jobba.
hejjs.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0