The recruit

Hej!
Nu börjar det bli natt här igen.
och det känns hemskt att det är söndag imorgon..
tänk att påsklovet redan är slut..
huvva!
men å andra sidan så är det snart sommarlov.
jag tror att dom hära två månaderna kommer gå undan i racerfart!
bara vi får bort lite snö, så man får lite vår/sommar känsla.

Ikväll har vi iaf sett film med rantapää,
vi såg the recruit!
Även den jätte bra, bättre än dom andra vi har sett tror jag..
Helt klart sevärd!

nu har jag tagit mitt oboy glas och sitter och smaskar på det.
börjar bli en vana att ta de såhär på kvällskvisten.
men mums så gott.
haha.

tror inte det dröjjer så länge innan jag säger godnatt heller.
hade tänkt hinna ner på stan imorgon innan dom stänger så!

höreS.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0