vit som snön.

Hej!
Äntligen hemma, och äntligen FREDAG!
dagen har gått rätt snabbt, men där i slutet fick jag en sju helsikes huvudvärk..
mindre kul.

efter skolan gick jag med jossan och ronja lite på stan, medan jag väntade
på att gå till bussen.
och nu sitter jag här och kom hem för typ en halvtimma sen.

ska snart gå och sola lite, jag bländar alla ifall jag visar armarna eller bena,
inte snyggt någonstans.
efter det blir det en skön dusch,
sen får jag se vad jag tar och hittar på.

ikväll ska jag ev. till lule.
linus är i kallax och skruvar och har sig just nu,
så de beror på hur länge han håller på.
annars far jag nog dit imorgon!

nåja, nu ska jag chilla bulle ett tag ;)
bye.


Josefin Hedman gott folk, i egen hög person.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Allvarligt talat Julia, så tror jag inte det finns en enda fin bild på mig i din telefon/dator :)

2010-04-23 @ 18:02:33
URL: http://josefinhedman.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0