Har aldrig med sig saker då man behöver det!

Hej!
Vi var och kollade på när Grunk och några fler hyrde en sånhära
jetski eller vad dom då heter igår,
självklart så har inte jag med mig min kamera.. man har aldrig med sig den
då man behöver den, eller skulle vilja ha den, Typiskt!
Kan bara tänka mig vilka fräna bilder det hade blivit.
Senare på kvällen var vi hos Tobbe med lukas och några,
dom skulle in på LK osv, vi hade såklart tänkt följa med.
men i sista sekund blev det ändrade planer!

Linus for iväg på jobbet idag som vanligt,
och jag försökte somna om, men det kunde jag inte..
så istället bestämde jag mig för att stiga upp och göra mig klar
sen gå ner en runda på stan! :)

Så nu är det dax att börja äta frukost och hoppa i duschen!
vi hörs.

Bilder kommer!


Kan vi ha så tur? :D


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0