Hemma från lule!

Hemma från en trevlig stund i lule, där jag både hann träffa
linus, pappa, tobbe och söta roffe!
Jessica sprang och efteråt väntade vi på prisutdelnignen innan vi började
köra hemåt!
Måste erkänna att det såg riktigt kul ut, vill också få upp min kondition så
jag kanske kan tävla nån gång :D

Sitter här nu och ska alldeles strax gå och sova, börjar klockan 8 imorgon,
sen är det färdi jobbat för mig i sommar, nästan!
iaf för ett tag.

Men först ska jag ringa min älskling!
vi hörs.


HEJJA JESSICA!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Träna med mig i vinter på korpen. Vi behöver ju inte hålla samma tempo men samma tid. vore sjukt kul om du börjar träna med mig :)

2010-08-16 @ 06:53:06

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0