Kallsvettningar och halsfluss.

Sömnlös natt kan man kalla den hära natten.
somnade runt 2, och sen vaknade jag hela tiden och kring 4 sa det
stop. Började prata med linus runt halv 6, han hade inte sovit någonting,
vilket betyder att han varit uppe i mer än 24 timmar.. stackarn :/
Det visade sig att han har halsfluss, men han är nu på G till vårdcentralen.
Nu återstår det ju bara att se om jag klarar mig från det eller om jag får
halsfluss jag också..

Sitter iaf klar för skolan, med min täppta med samtidigt snoriga näsa,
och min onda hals ska jag fara iväg.

Vet inte alls hur länge vi kommer gå idag, men jag hade planerna
att gå lite på stan efteråt, får se hur jag känner mig.

Nu ska jag ta av mig koftan jag nyss tog på mig, kallsvettning är bara förnamnet!


Första dagen outfit!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0