Skola - jobb!

Efter en hård dag och terminens första skolvecka var över så
mötte jag upp mamma och glenn på stan för att äta lite middag,
det blev en tacotallrik på röda lyktan, mumsigt värre!

Efteråt så tog jag tre bussen hemåt, och somnade till på bussen,
och när jag hade kommit innanför dörren vandrade jag direkt till sängen
och sov vidare där en halvtimma!
sen ringde klockan och då var det dax att stiga upp och göra sig klar
för jobbet!

Som tur var så gick jobbet både snabbt och det var rätt roligt,
gud vad jag skulle vilja jobba istället för att gå skolan.. (men ha kvar loven)
hehe.
hade det varit segt och lite att göra hade jag nog somnat med tanke på
att jag varit igång sen 6 imorse..

nu har jag just pratat med min älsklingsplutt, och ska just i detta ögonblick
hoppa vidare till sängen där jag ska lägga mig och dö ett tag.
och helt galet vad jag ska sova ut imorgon, ska bara sova och sova och sova,
och efter det sova lite till!!

Då vet ni!


sköna älskade säng.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0