Skrikande mage.

Hemma från den andra skoldag.
Idag blev det lite mer lektioner än vad det blev igår,
bra eller dåligt vet jag helt ärlig inte.
Det var två nya ämnen som var lite roligt att lyssna på,
hoppas det blir kul att jobba med också.

Efter skolan gick jag ner till centralkliniken (tror den heter så)
och tog några prover för att kolla om jag har samma infektion som Linus har,
men som tur är klarade jag mig ifrån det. Puh..

när det var klart så vandrade jag med mamma och glenn på stan,
med mig hem följde det en söt bh och ett par trosor!
sen satt vi på VILA och pratade med syster länge och väl också, hehe.

Nu sitter jag spänt och väntar på maten, blev ingen frukost imorse,
eftersom att jag typ har tappat matlusten nu när jag är sjuk,
och till lunch blev det en mini yoghurt..
Behöver jag säga att min mage fullkomligt skriker efter mat?

Hörs senare.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0